novellis

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Noveller - 30 september 2012 22:24

Hej där! ser ni att jag har ändrat lite på bloggen? gissa vad? nejmen det ser man ju på en gång, designen.. Och ja, jag är inte helt klar med bloggen än! massor med saker är kvar att göra, men behöver tid till det också!Kapitlet har inte kommit upp ä...

Av Noveller - 28 september 2012 18:28

Två studiedagar ungefär. Jag och Christoffer gick och tog på oss skorna. Sedan så började vi gå mot parken där alla hänger ungefär. Det var fulltproppat med folk dära,  min blick fastnade på en kille. Han jag mötte på flyget! men vad hette han nu i...

Av Noveller - 27 september 2012 19:04

Taxin kom och jag åkte till Arlanda, jag gick igenom alla kontroller och satt äntligen på flygplanet nu. Jag tog upp min MP3 och började lyssna på Medina. Jag lyssnade tills en kille kom och satte sig bredvid mig. - Hej! jag heter Liam, ska du ocks...

Av Noveller - 26 september 2012 21:14

- mamma, jag får ingenting! jag får inte ens åka till London med mina tjejkompisar? dom får ju av sina föräldrar! ropade jag och sprang upp på mitt rum. Jag hörde hur de skrek till mig från undervåningen, men jag orkade inte bry mig. Mina föräldrar ä...

Av Noveller - 26 september 2012 21:10

Sofia är en tjej på 17 årsåldern. Hon har alltid velat åka till London, men har aldrig fått det av sina föräldrar. Hennes föräldrar är väldigt strägna, hon får knappt gå på någon fest ens. Men en dag så står hon på sig, hon säger vad hon tycker. He...

Presentation

Översätt !

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Frågor, förbättra?

Tycker du novellerna ska bli bättre på något sätt, eller har du en fråga? Vill du bättra - Kommentera!

Fråga - Fråga i frågekommentarsrutan! Enjoy :)


Ovido - Quiz & Flashcards